ФОП Шаломєєв В. В.

Шановні абоненти!
Повідомляємо, що ФОП Шаломєєв В. В. з 01.01.2022 р., є платником єдиного податку групи 3.
Шановні абоненти!
Повідомляємо, що ФОП Шаломєєв В. В. з 01.10.2021 р., є платником єдиного податку групи 2.
Шановні абоненти!
З 01.03.2021 р. в Додаток №1 до Публічного договору №1 про надання телекомунікаційних послуг вносяться зміни в розділ «2. Тарифні плани на послуги доступу до Інтернет (з 01.03.21)».
Шановні абоненти!
З 01.08.2019 р. в Додаток №1 до Публічного договору №1 про надання телекомунікаційних послуг вносяться зміни в розділ «2. Тарифні плани на послуги доступу до Інтернет (з 01.08.19)».
Шановні абоненти!
З 01.01.2019 р. в Додаток №1 до Публічного договору №1 про надання телекомунікаційних послуг вносяться зміни в розділ «2. Тарифні плани на послуги доступу до Інтернет (з 01.01.19)».
Шановні абоненти!
З 25.10.2018 р. в Додаток №1 до Публічного договору №1 про надання телекомунікаційних послуг вносяться зміни в розділ «2. Тарифні плани на послуги доступу до Інтернет (з 01.11.18)».
Шановні абоненти!
З 12.04.2017 р. в Публічний договір №1 про надання телекомунікаційних послуг вносяться наступні зміни. Додаток №1 доповнений информацією про нові тарифні плани «Область-7» та «Область-7 Юр». Підпункт 10) пункту 5.1б пункт 9.10 викладені в новій редакції. Пункт 6.1 доповнюється підпунктом 11):
5.1
...
10) призупинити споживання послуг за даним Договором не менше ніж на 1 (одну) добу та не більше ніж на 2 (два) місяці, завчасно сповістивши про своє бажання Провайдера рекомендованим листом з повідомленням про вручення адресату чи передачею письмової заяви уповноваженому представнику Провайдера. Після закінчення встановленого строку, Абоненту без повідомлення продовжують надаватися послуги за Договором. Зазначене право надається не частіше 1 (одного) разу на календарний місяць. Або замовити додаткову платну послугу звязку з утримання в Мережі у разі призупинення споживання послуги з доступу до Інтернет строком до 6 (шести) місяців, завчасно сповістивши про своє бажання Провайдера рекомендованим листом з повідомленням про вручення адресату чи передачею письмової заяви уповноваженому представнику Провайдера, з вказанням початкового та кінцевого термінів замовленої послуги. Після закінчення встановленого строку, Абоненту без повідомлення продовжують надаватися послуги за Договором. Зазначене право надається не частіше 1 (одного) разу на календарний рік. У разі відсутності оплати Абонентом замовленої додаткової послуги звязку з утримання в Мережі понад 3 (три) календарні місяці, Договір автоматично припиняє свою дію згідно умов п. 9.10;
...
6.1
...
11) у разі узгодженого сторонами або автоматичного припинення дії Договору, відключити кінцеве обладнання Абонента від телекомунікаційної мережі шляхом від'єднання абонентського вводу від розподільчої коробки або від лінійно-кабельного пристрою.
9.10 Договір автоматично припиняє свою дію для кожного окремого Абонента у випадку, якщо даний Абонент протягом 3 (трьох) календарних місяців не користувався послугами зв'язку. Відновлення надання послуг даному Абоненту можливе лише після повторної подачі Заяви на приєднання до публічного договору, при наявності технічної можливості підключення до Мережі станом на момент подачі Абонентом повторної заяви та при умові оплати Абонентом послуги повторного підключення його кінцевого обладнання до Мережі.
Шановні абоненти
06.12.2016 р. в Публічний договір №1 про надання телекомунікаційних послуг вносяться наступні зміни. Додаток №1 доповнений інформацією про нові тарифні плани «PON-1» и «PON-1 Юр». Підпункт 3) пункту 5.2, пункти 7.5 та 7.6 викладені в новій редакції:
5.2
...
3) не допускати дій, що можуть створювати загрозу для безпеки експлуатації мереж телекомунікацій, підтримки цілісності та взаємодії мереж телекомунікацій, захисту інформаційної безпеки мереж телекомунікацій, ускладнювати чи унеможливлювати надання послуг іншим Абонентам. А також, при використанні комп'ютерної техніки виконувати правила пожежної безпеки. При наближенні грози або будь-яких природних явищ, які можуть пошкодити встановлені електричні прилади, своєчасно вимикати їх і виймати кабель з мережевої карти комп'ютера або іншого електричного пристрою, через який Абонент отримує послугу за даним Договором;
...
7.5. Провайдер не несе відповідальності за погіршення якості послуг, що відбулося внаслідок збою програмного забезпечення Абонента і/або устаткування Абонента, якщо останнє не знаходиться під прямим керуванням Провайдера. У цьому випадку перерви в одержанні послуги не є перервою в її наданні і підлягає оплаті Абонентом. Крім цього, Провайдер не несе відповідальності за пошкодження встановлених Абонентом приладів в наслідок впливу високої напруги, відсутності захисного заземлення, впливу зовнішніх факторів (води, бруду), встановлення приладів у забруднених приміщеннях, експлуатації при зависокій температурі, а також в наслідок впливу природних явищ (блискавки тощо).
7.6. Абонент несе повну матеріальну відповідальність: за втручання в роботу технічних засобів зв'язку і збереження інформації в Мережі чи мережі Інтернет, що безпосередньо чи побічно вплинуло на якість надання послуг іншим користувачам мережі Інтернет; за нанесений збиток майновим чи немайновим правам юридичних чи фізичних осіб, незалежно від того, чи такі дії зроблені Абонентом або третіми особами з використанням технічних засобів Абонента чи його реквізитів у мережі Інтернет та послуг, які надавалися за даним Договором.
Шановні абоненти
01.12.2016 р. в Публічний договір №1 про надання телекомунікаційних послуг вносяться наступні зміни. Додаток №1 доповнений технічною інформацією про мінімальну швидкість приймання/передавання даних в межах мережі Оператора. Розділ «Основні поняття та визначення» доповнений поняттям та визначенням Оператор. Пункти 3.1, 3.10 та підпункт 5) пункту 6.1 викладені в новій редакції:
3.1. Телекомунікаційні послуги надаються відповідно до чинного законодавства України. Послуги з передавання даних та доступу до Інтернет надаються з показниками якості, які є не гіршими від показників, передбачених граничними нормованими рівнями, які встановлені наказом Державної служби спеціального звязку та захисту інформації України «Про затвердження показників якості послуг із передачі даних, доступу до Інтернету та їх рівнів» від 28.12.2012 № 803. Методи випробування якості послуг із передачі даних та доступу до Інтернету зазначені у СОУ 6134620942011:2012 «Телекомунікаційні мережі передачі даних загального користування Телекомунікаційні послуги. Основні показники якості. Методи випробування».
3.10. Оператором, який здійснює технічний супровід надання послуг доступу до Мережі Інтернет, є товариство з обмеженою відповідальністю «РадіоКом». Провайдер здійснює підтримку Абонента щодня з 8.00. до 23.00, а в екстрених випадках - цілодобово, у наступному обсязі: - платне технічне обслуговування обладнання і локальної мережі Абонента при виході їх з ладу; - моніторинг якості комунікацій віддалено чи з виїздом на Місце надання послуг за заявкою Абонента, при виникненні в нього перебоїв доступу до Мережі; - консультації по розвитку інфраструктури мережі Абонента.
6.1.
...
5) призупинити надання послуг згідно Договору у разі відсутності своєчасної оплати Абонентом. Надання послуг відновлюється після внесення Абонентом оплати за Послуги;
...
Шановні абоненти
01.12.2016 р. в Публічний договір №1 про надання телекомунікаційних послуг вносяться зміни в Додаток №1 (внесені додаткові пакети) та пункт 3.2:
3.2. Умови надання телекомунікаційних послуг:
- наявність у Провайдера технічної можливості для надання Абоненту замовленої послуги;
- ознайомлення Абонента з умовами цього Договору;
- оформлення Абонентом письмової Заяви про приєднання до Публічного договору (далі - Заява) із зазначенням назви тарифного плану доступу до Iнтернет, обраного Абонентом, та вартості Послуг;
- оплати замовленої Абонентом телекомунікаційної послуги за перший місяць користування послугами на розрахунковий рахунок Провайдера;
- оплата за підключення до Мережі Провайдера.
Шановні абоненти
25.08.2016 р. в Публічний договір №1 про надання телекомунікаційних послуг вносяться зміни в преамбулу та пункт 10:
.
ПРОВАЙДЕР: Фізична особа-підприємець Шаломєєв Вячеслав Вадимович, якого включено до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій Рішенням НКРЗІ № 384 від 26.08.2010 року за номером 1768, керуючись Законом України «Про телекомунікації», Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, а також ст. 633 Цивільного кодексу України, публічно пропонує необмеженому колу осіб можливість отримання телекомунікаційних послуг, для чого публікує даний Публічний договір № 1 (далі - Договір) про наступне:
10. Місцезнаходження НКРЗІ
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ)
01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
тел. (044) 202-00-44
www.nkrzi.gov.ua
Шановні абоненти
22.08.2016 р. в Публічний договір №1 про надання телекомунікаційних послуг вносяться наступні зміни. Пункт 9.5 викладений в новій редакції:
9.5. Цей Договір є безстроковим. В ході його виконання в даний Договір можуть вноситися з ініціативи Провайдера зміни, які підлягають офіційному оприлюдненню шляхом розміщення таких змін (публікації) на офіційному веб-сайті Провайдера: http://shalomeev-isp.r.zp.ua (постійно доступний для ознайомлення).

Публічний договір